יום שישי, 15 בנובמבר 2013

באטמן מציל את סן פרנסיסקו

קצר ומעורר תקווה למין האנושי. 

מיילס סקוט הוא ילד חמוד בן 5, עם סיפור חיים לא קל של מאבק בלוקימיה מגיל שנה וחצי. בשל שהותו הארוכה בבתי החולים, בחרה עמותת make-a-wish המקומית להגשים לו משאלה. מיילס כנראה לא התלבט יותר מידי ואמר שהוא רוצה להפוך לגיבור העל האהוב עליו, באטמן. הכל טוב ויפה, אבל איך בדיוק גורמים לילד קטן להרגיש כמו באטמן? 
מסתבר שעם מספיק התגייסות באינטרנט, אפשר לעשות הרבה. בבוקר יום שישי ה-15 בנובמבר מיילס קם בבוקר לקולות שידור טלויזיוני מיוחד ברשת החדשות המקומית. מפקד המשטרה בסן-פרנסיסקו פנה לקהל בבית בקריאה נרגשת לעזור לו למצוא את ה"באטקיד", כדי שיוכל לבוא ולהציל את עירו - גות'האם. מיילס מיהר לשים את חליפת הבאטמן שלו, ויצא מהבית רק כדי לראות שמחכה לו בחוץ מכונית למבורגיני שחורה (נתרמה לאירוע). על המכונית הודבקו סמלים של באטמן, ואפילו חיכה בתוכה נהג בוס מיומן. אגב, גם הוא לבש חליפת באטמן, אבל לא הצליח לגנוב אפילו טיפת תשומת לב ממיילס. משם הם מיהרו להציל נערה במצוקה שלפי הטענות נקשרה לפסי החשמלית של סן פרנסיסקו, ואז לעצור את איש החידות מלשדוד בנק במרכז העיר. 
אחרי שתי ההרפתקאות הללו יצאה מהדורת הצהריים מיוחדת של ה"סן-פרנסיסקו כרוניקל", אמממ, סליחה ה"גות'האם כרוניקל", שכותרתה הייתה:

אחרי ארוחת צהריים במסעדה ההמבורגרים האהובה עליו, ציפה למיילס פלאשמוב, שבישר לו על התקפה נוספת, הפעם של הפינגווין ליד union square. אחרי שנלחם בפושע האכזר והביס גם אותו, עבר מיילס לעירייה כדי לקבל מראש העיר מפתח רשמי לעיר כסמל לגבורתו במהלך היום. ובכך סיים את היום. 

ההערכות עכשיו מדברות על 10,000 איש שליוו את מיילס בתחנותיו השונות ברחבי העיר. בוידיאו למטה הכתבת מספרת שכבר יצא לה ללוות מספר סיורים נשיאותיים, אבל אף אחד מהם עוד לא זכה לכזאת פופולריות. גם אם היא צוחקת, זו עדיין תעודת כבוד לעיר ולהתגייסות העצומה של תושביה. השמועה כמובן קיבלה כנפיים גם מחוץ לסן-פרנסיסקו ואפילו הבית הלבן הקדיש למיילס את ה-vine הראשון אי פעם שצולם עם הנשיא אובמה. את הסיקור המלא ניתן למצוא בוידיאו כאן.

מעניין על מה מיילס יחלום מעכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה